چند کلمه حرف حساب

در این وبلاگ قصد داریم حرف های حسابی که از کتابای مختلف می خونیم رو بنویسیم.هم آرشیو واسه ما و هم امیدواریم جالب واسه شما

چند کلمه حرف حساب

در این وبلاگ قصد داریم حرف های حسابی که از کتابای مختلف می خونیم رو بنویسیم.هم آرشیو واسه ما و هم امیدواریم جالب واسه شما

افتتاحیه

سلام اولین نوشته وبلاگ رو باید او (خودش میدونه) می نوشت ولی فکر کنم هنوز جدی نگرفته. در حال حاضر به تعبیر خودش که گفت من این مدلی هستم قهر کرده و منم پذیرفتم.پس من شروع می کنم که اونم جدی بگیره:

" تقریبن ما در همه موارد زندگی مون رو به پول در آوردن می گذرونیم در حالی که باید پول خرج کنیم تا زمان بدست بیاریم.این تنها موضوعیه که که خیلی واضح و روشن همیشه دنبالش بودم."

مرگ خوش.البر کامو.انتشارات نگاه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد